ВСТАНОВЛЕННЯ ЛЮВЕРСІВ
8
Люверс — це металеве кільце діаметром від 5 до 15 мм, що складається з двох частин — шайби й основи. Для кріплення рекламного зображення крізь люверси протягують трос, шнур або пластиковий хомут. Вибір діаметра люверса залежить від розміру готового виробу та від статичного чи динамічного навантаження на рекламний виріб. Для банерних полотен використовують стандартну відстань між люверсами 25–30 см. Для встановлення люверсів застосовують спеціальний інструмент, набір для розвальцювання.
Технологія встановлення люверсів:
- Перед встановленням люверсів по периметру виробу наноситься розмітка.
- Для посилення міцності по периметру люверси можуть встановлюватися з підгином ПВХ-тканини від 3 до 5 см, що додатково вказується в технічному завданні.
- ПВХ-тканина або будівельна сітка встановлюється на основу набору для розвальцювання, а пробійником робиться отвір у тканині.
- Шайба люверса встановлюється розвальцівником, утворюючи армований оцинкованою сталлю отвір.
Люверси використовують для таких рекламних конструкцій, як:
- брандмауери;
- тенти;
- «павуки»;
- розтяжки;
- маркізи.