КОЛЬОРОПРОБА
Варіанти використання корпоративних кольорів жорстко закріплені у брендбуці та спираються на колірний профіль CMYK, RGB та Pantone. Гарантувати відповідність друкованого виробу розробленому макету може попередній друк кольоропроби. Для кольоропроби широкоформатного друку використовують як фрагмент готового зображення, так і його мініатюру, попередньо підготовлену дизайнером. Друк кольоропроби дозволяє уникнути можливих помилок при розробці та підготовці макета. Після погодження кольоропроби вона підписується замовником і є частиною технічного завдання.
Коліропроба дозволяє:
- вчасно зробити корекцію кольору;
- оцінити сприйняття замовником готового друкованого виробу та вчасно внести зміни до макету;
- уникнути невідповідності готового виробу чи тиражу очікуванням замовника.
Якщо у вас немає даних колірного профілю, то інженер пре-пресу допоможе вам підібрати необхідний колір на місці, використовуючи розкладку Pantone.