
Друк на самоклеючій плівці
Широкоформатний друк на самоклеючій плівці, або, як її ще називають рекламники, друк на оракалі, являє собою яскравий постер для внутрішнього або зовнішнього застосування. Матеріал, на який лягають сольвентні чорнила, відрізняється типом поверхні та шириною носія. Залежно від габаритних розмірів виробу, широкоформатний друк наноситься на ПВХ-плівку шириною 1,05 м, 1,26 м, 1,40 м або 1,60 м. Тип поверхні вибирається замовником, ґрунтуючись на розташуванні та інтенсивності освітлення. Адже якщо рекламний постер буде посилено зовнішнім підсвічуванням, то глянцева поверхня додасть блиску і знизить різкість макета. А ось друк на матовій плівці підвищить ефект сприйняття такого плаката.
Сфера застосування широкоформатного друку на самоклеючій плівці:
- Обклеювання вітрин — лише друк на самоклеючій плівці здатний не тільки наповнити вітрину текстовою інформацією, але і прикрасити її яскравою фотографією.
- Обклеювання торгового обладнання — це спосіб брендування торгового обладнання, що передбачає нанесення на його поверхню логотипу компанії та інформаційного повідомлення, попередньо надрукованого на самоклеючій плівці.
- Оформлення меблів — ера вбудованих шаф одразу визначила використання друку на ПВХ-плівці як індивідуальне оформлення меблів. Ніщо так не створює настрій, як тонко підібраний фотофон у вашому офісі чи кабінеті.
- Оформлення стендів — рекламна ідея виставкового стенду передається за допомогою друку на самоклеючій плівці. Завдяки легкому демонтажу такої плівки кожна ваша виставка буде яскраво оформлена та доповнена новинками вашого асортименту.
- Обклеювання автотранспорту — для реклами на транспорті використовують широкоформатний друк на самоклеючій плівці, який наноситься на заздалегідь очищену поверхню кузова автомобіля. Мобільність такого рекламного повідомлення дозволяє розширити територіальне охоплення та локацію рекламної кампанії.
- Брендування торгових точок — при оформленні мережі торгових точок та розробці короткострокових акційних пропозицій використовують інформери, обклеєні ПВХ-плівкою.
Техніка нанесення:
Залежно від дизайнерської ідеї постер може бути обрізаний під край або прорізаний на плотері. Плотерна порізка дозволяє створити рельєфний край, задати нестандартну форму рекламному плакату або наклейці. Потім рекламний постер відокремлюється від підкладки, а самоклеюча плівка наноситься на заздалегідь очищену та підготовлену поверхню. Враховуючи сферу застосування такого виробу, рекомендована роздільна здатність для широкоформатного друку на самоклеючій плівці становить 1440 DPI. Для підвищення показника стирання реклами на транспорті ми рекомендуємо додатково ламінувати рекламну поверхню.