Друк на самоклеючій плівці

Картинка: пиктограмма для печати на самоклеящейся пленке

Друк на самоклеючій плівці

400

Широкоформатний друк на самоклеючій плівці, або, як її ще називають рекламники, друк на оракалі, являє собою яскравий постер для внутрішнього або зовнішнього застосування. Матеріал, на який лягають сольвентні чорнила, відрізняється типом поверхні та шириною носія. Залежно від габаритних розмірів виробу, широкоформатний друк наноситься на ПВХ-плівку шириною 1,05 м, 1,26 м, 1,40 м або 1,60 м. Тип поверхні вибирається замовником, ґрунтуючись на розташуванні та інтенсивності освітлення. Адже якщо рекламний постер буде посилено зовнішнім підсвічуванням, то глянцева поверхня додасть блиску і знизить різкість макета. А ось друк на матовій плівці підвищить ефект сприйняття такого плаката.

Сфера застосування широкоформатного друку на самоклеючій плівці:

  • Обклеювання вітрин — лише друк на самоклеючій плівці здатний не тільки наповнити вітрину текстовою інформацією, але і прикрасити її яскравою фотографією.
  • Обклеювання торгового обладнання — це спосіб брендування торгового обладнання, що передбачає нанесення на його поверхню логотипу компанії та інформаційного повідомлення, попередньо надрукованого на самоклеючій плівці.
  • Оформлення меблів — ера вбудованих шаф одразу визначила використання друку на ПВХ-плівці як індивідуальне оформлення меблів. Ніщо так не створює настрій, як тонко підібраний фотофон у вашому офісі чи кабінеті.
  • Оформлення стендів — рекламна ідея виставкового стенду передається за допомогою друку на самоклеючій плівці. Завдяки легкому демонтажу такої плівки кожна ваша виставка буде яскраво оформлена та доповнена новинками вашого асортименту.
  • Обклеювання автотранспорту — для реклами на транспорті використовують широкоформатний друк на самоклеючій плівці, який наноситься на заздалегідь очищену поверхню кузова автомобіля. Мобільність такого рекламного повідомлення дозволяє розширити територіальне охоплення та локацію рекламної кампанії.
  • Брендування торгових точок — при оформленні мережі торгових точок та розробці короткострокових акційних пропозицій використовують інформери, обклеєні ПВХ-плівкою.

Техніка нанесення:

Залежно від дизайнерської ідеї постер може бути обрізаний під край або прорізаний на плотері. Плотерна порізка дозволяє створити рельєфний край, задати нестандартну форму рекламному плакату або наклейці. Потім рекламний постер відокремлюється від підкладки, а самоклеюча плівка наноситься на заздалегідь очищену та підготовлену поверхню. Враховуючи сферу застосування такого виробу, рекомендована роздільна здатність для широкоформатного друку на самоклеючій плівці становить 1440 DPI. Для підвищення показника стирання реклами на транспорті ми рекомендуємо додатково ламінувати рекламну поверхню.

Розрахувати Замовлення

Приклади робіт

  • Картинка: печать на пленке, интерьер
  • Картинка: печать на пленке, Стенды Цемент
  • Картинка: печать на пленке, фольцваген Жук
  • Картинка: печать на пленке, сеть магазинов Арбер
  • Картинка1: печать на пленке, Ресторан Черное море
  • Картинка: печать на пленке, Ресторан Черное море
  • Картинка: печать на пленке, фасад
  • Фото1: печать на пленке, оформление витрин
  • Картинка: Лондон гламур печать на самоклеящейся пленке
  • Картинка: Бон буассон малина, витрина
  • Картинка: Бон буассон минеральная вода, витрина
  • Картинка: печать на самоклеящейся пленке, Скат
  • Картинка: широкоформатная печать на баннере, Юморина 2019, Грандформат
  • Картинка: печать на самоклеящейся пленке для Танго, Грандформат
  • Картинка: печать на самоклеящейся пленке для ГУНП, Грандформат
  • Друк на плівці гуманітарний проєкт Щит, Грандформат
  • Фото: Друк на плівці, Грандформат для Майстерня